Polskie aquaparki, baseny rekreacyjne, pływalnie z atrakcjami...

Chochołowskie Termy

34-513

Chochołów

400

  
Rodzaj:
Rekreacyjny
Sportowy
Geotermalny

  
Ocena:
2.7 5 (na podst. 266 opinii)

  
Wielkość:
****

Rok otwarcia: 2016



bylem pierwszy raz dowiedzialem sie co jak odpani sympatycznej sprzatajacej ubukacje, lalunia w recepcji nie lubi swojej pracy, ja do sprzatania a panie na recepcje. brak folderu wizualizacji term co i jak wiem ze najwazniejszy jest cennikrestauracja za droga system janosikowy.
Wszystko fajnie, zjeżdżalnie fajne ale!!! RATOWNIKI NIC NIE ROBIĄ SIEDZĄ SOBIE Z OKULARAMI NA TWARZY JA SIĘ TOPIŁEM A RATOWNICZKA ANI NIE ZAREAGOWAŁA SAM SIE WYDOSTAŁEM ALE SIE NAPIŁEM CHLORU. PROSZE ZROBIĆ POŻĄDEK Z RATOWNIKAMI!!!
Bardzo fajnie. Atrakcji pełno. Byłam na każdej zjeżdżalni nie raz i polecam. Jacuzzi, baseny solankowe i siarkowe odprężające. Było CUDOWNIE!!! Gdy wyjeżdża się w góry na pewno pod koniec trzeba tam wpaść. Gdyby było mi bliżej przyjeżdżałabym częściej. Jeśli macie zamiar się tam wybrać to podpowiem, że najlepiej w tygodniu prosto po otwarciu lub ok. 17-18 na zamknięcie. Naprawdę niewielkie ilości ludzi. :-) :-) :-) :-) :-)
Odwiedziłam Termy Chochołowskie 19 lipca. Korzystałam z wszystkich basenów, zjeżdżalni, kąpieli zdrowotnych. Bardzo podobała mi się zjeżdżalnia pontonowa i z zapadnią. Pomimo tego, ze było bardzo dużo ludzi nie zabrakło dla chętnych leżaków, czy miejsca w ulubionym jakuzzi. Obiekt jest czysty i nowoczesny, polecam i wybieram się ponownie.
Bardzo nie miła obsługa, syfskie jedzenie za które wysoko sobie cenia. Pozatym straszne duzo ludzi z dziećmi, krzyki, piski odpocząć tam sie nie da.
napewno atrakcji sporo tak samo jak ludzi a zwłaszcza 500+ łazienki pachnące nie to co w bukowinie(smród jak cholera) już to jest jak dla mnie powodem że warto wybrać chochołów minus za bufet przy basenie zewnętrznym chamstwo pije piwsko i zostawia po sobie śmieci wokół basenu a nawet w wodzie pływają plastiki( nikt tego za bardzo nie sprząta ) ale reszta ok ogólnie polecam
byłem jak otwierali, ceny wtedy były "na otwarcie " więc było tanie, było tez czysto, było tez w połowie budowy więc wszędzie pełno pyłu i krecących się robotników. Wszystko nie było dostępne. Ogólnie nie było na co narzekać bo i ludzi było niewielu. Teraz podobno drogo i nieciekawie.....
Rodzina z 2 dzieci (10 i 2 l). PLUSY: bardzo duży parking, sprawna obsługa w kasach, 2 baseny dla małych dzieci plus "plac zabaw" z atrakcjami i saunarium dla najmłodszych - dla 2-latka w sam raz. Na I pietrze sala zabaw dla dzieci z panią animatorką - rewelacja. Pozostałe baseny - w tym na zewnątrz też bardzo fajne. MINUSY: Ciężko winić obsługę za zachowanie ludzi, ale jednak uważam, że ratownicy powinni ostro reagować na niektóre sytuacje. Przykład - w basenach dla małych dzieci, gdzie powinny przebywać DZIECI, siedzą rozłożeni tatusiowe i mamusie, reszta zasiada na brzegach basenów. Nie da się ani wejść, ani dobiec do dziecka, gdyby coś się działo, bo na 10 dzieci znajduje się tam 20 dorosłych!!! Przy każdym baseniku jest do siedzenia ławka, która znajduje się tak blisko, że można w ułamku sekundy doskoczyć do dziecka jeśli się np. przewróci!!! Uważam, że niestety skoro rodzice nie są na tyle rozgarnięci, żeby przewidzieć, że leżąc zajmują pół basenu, to reagować powinien ratownik!
byliśmy z rodziną i na dzień dobry opłaty jak za Janosika ceny 100% w górę a jak przejechał 200 km to i kasę ma to trzeba mu zabrać a. na dodatek to nie ma ograniczeń ilości osób dawać wszystkich może wszystkiej wody nie wypiją ścisk hałas nie da się opisać a do wody jak zapłacił to i chloru mu trzeba dosypać niech go w oczy poszczypie to na pewno tu wróci. Nie polecam nikomu tego obiektu wolę jechać na Słowację i dać im zarobić.
Choćby mi dokładali to nigdy ja moja rodzina i przyjaciele nie damy zarobić tym pazernym góralom, którzy każą sobie za wszystko płacić - kompletne zdzierstwo i wolę dać zarobić Słowakom i Czechom
               

   chcę podzielić się swoją opinią zgodnie z Regulaminem.
Wiem, że jeśli konkretnie opiszę co mi się nie podoba to daję szansę komuś by to zmienił. Jeśli tylko wyleję swoją złość, Świat będzie jeszcze gorszy.
Chociaż za europejskie centrum saunowania uznaje się państwa skandynawskie, w szczególności Finlandię...
Wyszukiwarka aquaparków
  • województwo
  • miejscowość
  • wielkość
  • różne
  • atrakcje
  • zjeżdżalnie
  • rodzaj
Ostatnio dodane opinie
Jachranka: Aqua Park - Hotel Warszawianka
Hotaru (14.06.2024):
Za tę cenę nie ma szału. W prysznicach raz ciepła raz zimna woda. Na basenie...
wszystkich opinii: 33
Poznań: Termy Maltańskie
Elżbieta (10.06.2024):
Zapomniałam dodać do swojej opinii, że część obiektu nieczynna, a cena...
wszystkich opinii: 268
Poznań: Termy Maltańskie
Elżbieta (10.06.2024):
Nieprzyjemna obsługa. Zostałam zaatakowana przez pana z obsługi. Zarzucono...
wszystkich opinii: 268
Dezynfekcja konieczna jest do usuwania bakterii, grzybów i glonów nie tylko chorobotwórczych ale tych...
Kazachstan za czasów Związku Radzieckiego był miejscem prób broni jądrowej oraz startów statków kosmicznych...
Czerwiec 2024
PnWtŚrCzPtSoN
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930