Polskie aquaparki, baseny rekreacyjne, pływalnie z atrakcjami...

AQUADROM

ul. Kłodnicka 95a
41-706

Ruda Śląska


  
Rodzaj:
Rekreacyjny
Sportowy

  
Ocena:
3.2 5 (na podst. 150 opinii)

  
Wielkość:
**

Rok otwarcia: 2012



ocena: pozytywna
Komentarzy powyzszych absolutnie nie rozumiem. Narzeczony I ja jestesmy w pelni usatysfakcjonowani, spedzilismy cudowny czas a Pani Justyna ( instruktor nurkowania) przeprowadzila z Nami profesjonalne szkolenie, ktore przeroslo nasze oczekiwania :) oraz podobnie jak Pani zadbala aby niespodzianka I prezenty byly w odpowiedni sposob podane I wreczone. Marketing szeptany juz rozpoczelismy ;) Bedziemy polecac kazdemu! Bardzo, bardzo dziekujemy! Z calego kompleksu aquaparku kozystalismy juz parokrotnie I jest super!!
ocena: negatywna
Zarządzający obiektem nie zwracają uwagi na parking. Problemem jest czasem wyjazd, bo tuż przed samym wejściem, mimo że to nie ma tam wyznaczonych stanowisk, jezdnia niby dwukierunkowa, a parkują sobie niefrasobliwe leniuchy, które muszą mieć bliziutko. To nie jest bezpieczne. Tak trudno to zauważyć?
ocena: negatywna
Byłam z rodziną w tym Aquaparku raz i już więcej tam się nie wybierzemy. Niemiła obsługa. Naciągane na różne sposoby, a wcale nie jest tanio. Dużo ludzi. Baseny nawet fajnie chociaż przy pobycie ok. 2h już się nudzilismy A i tak musieliśmy dopłacić chociaż staraliśmy się wyjść tak żeby zdążyć przed upływem czasu. Zaplecze sanitarne słabe, suszarki w strefie płatnej i za mało, nie było szatni z przewijakiem dla dzieci. Byłam w innych podobnej klasy Aquapark i było lepiej i taniej. Nigdy więcej.
ocena: negatywna
Niestety mam złe doświadczenia z Aquadromu, Po pierwsze nie miła obsługa na basenie ja by robili łaskę klientom jednak to nie jest najgorsze po pobycie na tym basenie nabawiłem się grzybicy. Nie polecam i odradzam.
ocena: negatywna
Sam obiekt bardzo fajny. Jednak osoby z niego korzystające nie do końca normalne. Dzisiaj byłem świadkiem jak mężczyzna około 50. Roku życia nagrywał dziewczynę w przebieralni. Gdy zwróciła mu uwagę zaczął biec do wyjścia. Z kabiny wyszedł sam, a dziewczyna powiedziała mu ze słyszała jak sie masturbowal. Nikt z obsługi nie zwrócił uwagi na tą sytuacje. Dziewczyna była bardzo roztrzęsiona. Proszę uważać na tego pana. (Wiek około 50 lat, czarna torba, czarna bluza z zielonymi lamówkami, szare klapki) W tym kraju juz nawet na basenie nie mozna czuć sie bezpiecznie...
ocena: neutralna
Jak tak patrzę na opinie to widzę, że większość z was to tempe strzały należących do ludzi myślących inaczej. Te wygodne opinie obrażających ratowników zostają a te obrażające bywalców i kierownictwo usuwają. Szkoda słów. Jaki klient taki ratownik. Jeśli klient jest chamski i robi bydło na basenie to niech nie oczekuje uprzejmości od ratownika. Wchodząc na basen jesteście zobowiązani do przestrzegania regulaminu. Jeśli czegoś nie wolno tzn nie wolno. Jaki pracodawca jest wobec pracownika taki pracownik jest do pracodawcy i obiektu. Nie oczekujcie uprzejmości od innych w momencie którym sami jesteście chamami. I przypominam ratownicy nie są od pilnowania waszych pociech tylko czuwaniem nad waszym bezpieczeństwem od pilnowania pociech jesteście wy.
ocena: negatywna
Stanie po 15 min w kolejce do bąbla, wirek otwarty co godzine, ślisko, brudno i zimno. Pierwszy i ostatni raz.
ocena: pozytywna
Dobra cena, świetna zabawa. Na pewno wrócę.
ocena: negatywna
powtorze zgodnie z inna opinia: brak atrakcji dla dziecka 5-7lat nieplywajacego. albo brodzik 16cm dla maluszkow albo nic bo kolejny basen to 110cm, 120 i 135cm. zjezdzalnie od 9 lat babel dla 10osob dla plywajacych. fale 135cm wir mocny. basen z obnizanym dnem tylko gdy nie odbywaja sie lekcje. kierownik nie ma mocy sprawczej moze co najwyzej odeslac do zlozenia reklamacji
ocena: pozytywna
Jak ma na nazwisko Pani Martyna z kasy? Chcialbym osobiście podziękować za pomoc.
           

  Akceptuję regulamin portalu.
Wyszukiwarka aquaparków
  • województwo
  • miejscowość
  • wielkość
  • różne
  • atrakcje
  • zjeżdżalnie
  • rodzaj
Ostatnio dodane opinie
Olsztyn: Wodne Centrum Rekreacyjno-Sportowe AQUASFERA
Partyzant (05.07.2022):
Ceny i polityka informacyjna to jakiś ponury żart i dno.
wszystkich opinii: 17
Chochołów: Chochołowskie Termy
Jogi z Kielc (05.07.2022):
Byłem dzisiaj z żoną i dziećmi pierwszy raz i niestety jestem rozczarowany....
wszystkich opinii: 188
Chochołów: Chochołowskie Termy
ooo (04.07.2022):
Dramat, Dramat i jeszcze raz dramat. Byłe, zobaczyłem i więcej nie pojadę....
wszystkich opinii: 188
Trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że woda basenowa to szczególnego rodzaju środowisko chemiczne. Znajduje...
Ruszył nowy program rozrywkowy, w którym porozbierani celebryci skaczą do wody. Formuła programu i miejsce...
Lipiec 2022
PnWtŚrCzPtSoN
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031