Polskie aquaparki, baseny rekreacyjne, pływalnie z atrakcjami...

Ośrodek Rekreacyjno-Sportowy RUDA

ul. Gliwicka 72
44-200

Rybnik


  
Rodzaj:
Rekreacyjny
Sportowy
Sezonowy

  
Ocena:
4.0 5 (na podst. 2 opinii)

  
Wielkość:
***

Rok otwarcia: 2014


Basen sportowy
Długość: 25m. Szerokość: 21m. Głębokość: 1,36-1,80m. Liczba torów: 8.

Basen rekreacyjny
Powierzchnia: 1713m². Długość: max 64m. Szerokość: max 39m. Głębokość: 1,00-1,25m. Parasol wodny, masaże kaskadowe karku, zakole wodne, wave ball. Niecka o nieregularnym kształcie.

Wodny plac zabaw

Basen dla dzieci
Brodzik owalny o powierzchni 488 m² i głębokości do 45 cm.

Zjeżdżalnie
  1. 4-torowa, żółta.
  2. Rynnowa, niebieska.

Inne obiekty
3 boiska do siatkówki plażowej, boisko do piłki koszykowej, plac zabaw, przystań kajakowa. Nieopodal: Centrum Sportów Wodnych BIG BLUE, stadion lekkoatletyczny, stadion miejski.

Wyciąg z regulaminu
Na terenie niecek basenowych obowiązuje wyłącznie strój kąpielowy: dla kobiet strój jedno- lub dwuczęściowy, dla mężczyzn kąpielówki lub spodenki kąpielowe.
Niecki ze stali nierdzewnej.
ocena: pozytywna
Basen bardzo fajny tylko jedna sytuacja mnie zbulwersowana wchodził facet z rodziną na basen ochroniarz pomógł mu kupić bilet w automacie, a jak gościu przekroczył bramkę i bilet,, skasował" zaczął wrzeszczeć do swoich kolegów ochroniarzy ze ten gość jest pod wpływem alkoholu, faceta wyprosili mogła wejść żona z dziećmi, dzieci bez taty nie chciały iść płacz lament dzieciaków baba wściekła bo zapłaciła, a nie skorzystała, a tak na prawdę ten ochroniarz powinien powiedzieć od razu facetowi ze mają biletów nie kupować facet na pijanego nie wyglądał musiał go tamten poczuć może piwko tylko wypił masakra. Rozumiem, że takie są warunki korzystania z basenu, ale zachowanie tego ochroniarza to szczyt chamstwa trochę przyzwoitości by nie zaszkodziło, a później muszą wodę spuszczać bo ludzie im,, załatwiają "sie do basenu teraz mnie to nie dziwi jak tak ludzi traktują
ocena: neutralna
Szału nie robi.
           

  akceptuję regulamin
województwo
śląskie
powiat
Rybnik
gmina
Rybnik
współrzędne geograficzne
50° 6′ 39,7″ N 18° 32′ 49,3″ E
50.111028° N 18.547021° E

Wyszukiwarka aquaparków
  • województwo
  • miejscowość
  • wielkość
  • różne
  • atrakcje
  • zjeżdżalnie
  • rodzaj
Zaproponuj obiekt

nazwa, miejscowość, strona www...

Ostatnio dodane opinie
Gryfino: Centrum Wodne Laguna
Przemek (20.10.2019):
Witam w przebieralni nr 20 w szybie widać kamerę która jest zamontowana...
wszystkich opinii: 37
Radom: Aquapark w Centrum Słonecznym
Anonymous (14.10.2019):
Powiem 1 wielkim ZDANIEM. Basen moze i fajny i przyjemny. Ale wyraze tak...
wszystkich opinii: 43
Uniejów: TERMY UNIEJÓW
DARIO 05-10-2019 (07.10.2019):
Są lepsze termy. W Uniejowie nie wiem dlaczego ludzie traktują wodne masaże...
wszystkich opinii: 98
Tak. W basenach istnieją idealne warunki do rozwoju glonów. Ciepło, wilgoć i światło to prawie wszystko...
Jeśli można bawić się na sucho to można też i na mokro. Realizację tego postulatu spełnia wodny plac...
Październik 2019
PnWtŚrCzPtSoN
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031