Polskie aquaparki, baseny rekreacyjne, p造walnie z atrakcjami...

Kryta P造walnia S這wianka

ul. Boles豉wa Rogatki 1
59-400

Jawor


  
Rodzaj:
P造walnia z atrakcjami

  
Ocena:
3.5 5 (na podst. 35 opinii)

  
Wielko嗆:
*



ocena: pozytywna
Basen bardzo fajny Mieszkamy w Legnicy ale od 15 lat je寮zimy na ten basen co najmnie raz w tygodniu. Nowe natryski termostatyczne w 豉zienkach sa fantastyczne Brawo kierownictwo i za這ga p造walni Jurek P. z Legnicy - sta造 klient
ocena: pozytywna
Ten basen jest super!!! Mieszkam w iaworze i na niego cz瘰to chodze!!! Na basenie orgaizuje sie nauke p造wania przez szko貫 SP5 jawor!!!!
ocena: pozytywna
Dla mnie bomba ! Super obs逝ga bardzo mili pracownicy. Ratownicy zawsze pomog. Polecam gor帷o !
ocena: negatywna
By豉m na tym basenie dawnooo temu... I teraz postanowi豉m wr鏂i znowu... CO ZA BㄐD!! pyta豉m wcze郾iej czy jest woda ciep豉 dla dzieci... Pan odpowiedzia, 瞠 ma 30st (haha!!!) - woda zimniejsza ni w basenie dla doros造ch na innym basenie w innej miejscowo軼i!!!! na basenie poby豉m z synkiem kwadrans!!! PORA涔A!
ocena: neutralna
Mo瞠 by. By豉m ju raz nie jest 幢e.
ocena: negatywna
Ratownicy zajeci soba nie interesuja ich klienci a jak jest nauka plywania to juz masakra jedna z instruktorek blondyna to szaleje basen ma byc wylacznie dla jej dzieci. co na to kierownictwo
ocena: pozytywna
S這wianka jest OK!
ocena: negatywna
Witam. Dyrekcja basenu S這wianka, powinna lepiej dobiera pracownik闚. Szczeg鏊nie kasjerki, bo do innego personelu nie ma zastrze瞠. Kasjerki, a szczeg鏊nie nie jaka pani Gra篡na, ma poziom inteligencji zbli穎ny do zera. Ubli瘸 klientom bez wyra幡ego powodu, pr鏏uje si z pouchwala z klientami basenu i widocznie z braku kultury osobistej i jakiej kolwiek podstawowej inteligencji, nie rozumie ze jej "zap璠y" nie pasuj do wy瞠j wymienionej plac闚ki. Licz na odpowiednie kroki ze strony dyrekcji basenu. Dzi瘯uje.
ocena: neutralna
swietny basen, w doskonalej kondycji, zwlaszcza slupki startowe i natryski. niebezpieczna zjezdzalnia na ktorej mozna szybko jechac ;*** no i ten ratownik podobny do Johneego Deepa mmmm ciasteczko. ps. nie jest prawda ze jak sie zlejesz do basenu to czarna pla wychodzi
ocena: pozytywna
jak jest instruktorka nauki p造wania - blondynka raczej nie wchod嬈ie na basen jest wtedy bardzo niesympatycznie szczeg鏊nie dla waszych dzieci. Sama to do鈍iadczy豉m. Wulgaryzm i jeszcze wi璚ej ! Dziwi si 瞠 ta pani pracuje z dzie熤i !
           

  Akceptuj regulamin portalu.
Wyszukiwarka aquapark闚
  • wojew鏚ztwo
  • miejscowo嗆
  • wielko嗆
  • r騜ne
  • atrakcje
  • zje盥瘸lnie
  • rodzaj
Ostatnio dodane opinie
Chocho堯w: Chocho這wskie Termy
Jogi z Kielc (05.07.2022):
By貫m dzisiaj z 穎n i dzie熤i pierwszy raz i niestety jestem rozczarowany....
wszystkich opinii: 188
Chocho堯w: Chocho這wskie Termy
ooo (04.07.2022):
Dramat, Dramat i jeszcze raz dramat. By貫, zobaczy貫m i wi璚ej nie pojad....
wszystkich opinii: 188
Bia豉 Podlaska: P造walnia AWF
Klaudia (02.07.2022):
Nie polecam, by豉m tam pierwszy raz z narzeczonym. Kobieta na kasie opryskliwa,...
wszystkich opinii: 45
To troch zaskakuj帷e ale baseny te s odkurzane. Czynno嗆 ta polega na usuwaniu osad闚, kt鏎e gromadz...
Suma st篹e wszystkich mineralnych sk豉dnik闚 wody. St篹enia wyra瘸 si w mg/dm3 lub g/dm3. Przybli穎n...
Lipiec 2022
PnWtCzPtSoN
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031