Polskie aquaparki, baseny rekreacyjne, pływalnie z atrakcjami...

Pływalnia BŁĘKITNA

ul. Geodetów 45
07-200

Wyszków


  
Rodzaj:
Pływalnia z atrakcjami

  
Ocena:
2.7 5 (na podst. 23 opinii)

  
Wielkość:
*



ocena: negatywna
Prawie zlamałem tam kark
ocena: negatywna
obługa jest nie miła ratownicy patszą w telefony mam dziecko i nawet ono sie nie bawiło dobrze nie podoba mi sie ale to może muj gust nie znaczy że wam może sie podobac lecz dla mnie jest ogolnie nie fajnie
ocena: neutralna
jes całkiem fajnie ale mogło by lepiej 4 na 10
ocena: negatywna
JEST TAM BEZNADZIEJNIE
ocena: negatywna
Beznadziejna obsługa ratownicy zamiast pilnować siedzą w telefonach nie miła atmosfera NIE POLECAM i pewnie zostanie usunięta zaraz moja opinia
ocena: neutralna
niezbyt miła obsługa przy kasie, to samo dotyczy ratowników, dość drogi w okolicznych rejonach - taniej
ocena: neutralna
wie ktoś czy w saunie w wyszkowie można śmiało być nago?
ocena: neutralna
saunuje sie zawsze bez ubrania tylko że prawie się nie spotyka ludzi odważnych i ja też zawsze jestem za tym aby nago
ocena: pozytywna
tak i można wejsic z dziecimi i bez bo take fajne są tam opiekunki że niewobrażasz sobie muwie ci
ocena: pozytywna
w saunie z ubraniami tylko weż coś pod pupę bo grzeje
           

  akceptuję regulamin
Wyszukiwarka aquaparków
  • województwo
  • miejscowość
  • wielkość
  • różne
  • atrakcje
  • zjeżdżalnie
  • rodzaj
Zaproponuj obiekt

nazwa, miejscowość, strona www...

Ostatnio dodane opinie
Jarosławiec: AQUAPARK Panorama Morska
Karola (20.11.2019):
Przemiła obsługa od samego wejścia. Woda ciepła, atrakcji dużo. Uważam,...
wszystkich opinii: 499
Lublin: AQUA LUBLIN
Kater (18.11.2019):
Masakra! Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Kwaśne miny tych Pań......
wszystkich opinii: 60
Polkowice: Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A.
Nelunia (17.11.2019):
Dla mnie to super a nawet ekstra aquapark głęboki basen, brodzik, dwie...
wszystkich opinii: 45
Oczyszczanie wody w basenach to skomplikowany proces składający się z dwóch etapów: oczyszczania fizycznego...
W Dallas (USA) w hotelu The Joule na 10 piętrze zlokalizowano niezwykły basen. Goście hotelowi mogą wypłynąć...
Listopad 2019
PnWtŚrCzPtSoN
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930