Polskie aquaparki, baseny rekreacyjne, pływalnie z atrakcjami...

Pływalnia Miejska KASZTELANKA

os. Kasztelańskie 8B
66-300

Międzyrzecz


  
Rodzaj:
Rekreacyjny
Sportowy

  
Ocena:
3.5 5 (na podst. 93 opinii)

  
Wielkość:
*

Rok otwarcia: 2009



ocena: pozytywna
Bylam dzisiaj z dziecmi jest fajnie najlepsza to zjezdzalnia.Mogło by byc więcej atrakcji dla dzieci no coż.
ocena: neutralna
jaka jest cena za godzinę
ocena: pozytywna
Jest naprawdę przyjemnie polecam!naj lepsza jest zjeżdżalnia
ocena: negatywna
a ratownicy
ocena: negatywna
wookie007 (02-11-2010, 11:40)ocena: pozytywnaBasen rewelacja, sałna nie jest dodatkowo płatna, czysto. Odwołując się do opinii na temat przyległych kompielówek to święta racja że nie wpuszczają brudasów w spodenkach którzy roznoszą zarazki. POLECAM!!! "brudas" nie zawsze musi byc w luznych spodenkach...wiec twoja opinia wiele o tobie swiadcczy...pewnie chodzisz na basen by sie umyc...a raczej by sam brud odpadl a innych wyzywasz...a co do zarazkow to chyba malo wiesz o basenach ...ale nie bede mowil...siuski i kupqi sa tez....poszukaj w M-czu takiego sita do wylawiania i sie zapytaj ratownika po co to jest ...a na przyszlosc zastanow sie w jakich brudach kapiesz sie w morzy jeziorz zanim innych nawyzywasz CZYSCIOCHU OD
ocena: pozytywna
BARDZO FAJNY BASEN ZAŁOGA PRACOWNIKÓW I RATOWNIKÓW 100 RAZY LEPSZA NIŻ W POZNANIU BASEN ŁADNIEJSZY IFAJNIE ŻE MOŻNA KORZYSTAĆ Z SAUNY W TRAKCIE KOMPANIA W BASENACH SUPER POZDRAWIAMY Z POZNANIA BĘDZIEMY CZESCIEJ ODWIEDZAĆ
ocena: pozytywna
Basen rewelacja, sałna nie jest dodatkowo płatna, czysto. Odwołując się do opinii na temat przyległych kompielówek to święta racja że nie wpuszczają brudasów w spodenkach którzy roznoszą zarazki. POLECAM!!!
ocena: negatywna
Obiekt-bardzo udany,obsługa,mam na myśli ratowników, zdaje się zapomniała,kto tu dla kogo jest i każdego użytkownika traktuje jak intruza i przestępcę: tydzień temu były problemy ze spodenkami, dziś do jednego z użytkowników sauny wezwano policję,bo ponoć przed wejściem się nie osuszył.To skandal! Nawet jeśli tak głosi regulamin, to ratownik powinien grzecznie poinformować o tym fakcie klienta-powtarzam:kl...a,a nie z nudów chyba organizować sobie atrakcję w postaci bezzasadnego wzywania policji! A ta powinna za to obciążyć ratownika(24.10. godz.ok.17,40).A tak poza tym,dyrekcja powinna zwrócić swym pracownikom uwagę,że to od nas-klientów zależy,czy jeszcze i jak długo tam popracują,bo po kilku takich historiach widzę,że ludzi na obiekcie coraz mniej,niestety.
ocena: neutralna
lepszy taki basen od kąpieli w rzece lub w jeziorze a co do ratowników - zostań ratownikiem to się przekonasz czy to taki przyjemny i łatwy zawód.zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony z pracy WOPR,najczęściej są to osoby które nie przestrzegają regulaminu danej pływalni i myślą że wszystko wiedzą najlepiej.
ocena: pozytywna
Byłam pierwszy raz i bardzo mi się podobało. Obiekt czyściutki, miła obsługa, ratownicy super, bardzo mili dla dzieci (pozdrowienia dla p. Nowaka). Jeśli chodzi o zakaz wchodzenia na basen w lużnych szortach - popieram w 100%. Osobiście nie mam ochoty kąpać się w małym, zamkniętym zbiorniku z kimś w lużnych majtach(fuj).
           

  akceptuję regulamin
Wyszukiwarka aquaparków
  • województwo
  • miejscowość
  • wielkość
  • różne
  • atrakcje
  • zjeżdżalnie
  • rodzaj
Zaproponuj obiekt

nazwa, miejscowość, strona www...

Ostatnio dodane opinie
Uniejów: TERMY UNIEJÓW
Ola (15.07.2019):
Zgadzam się z wyżej wpisami powiem krótko syf syf syf baseny jak baseny...
wszystkich opinii: 89
Kępno: QUARIUM KĘPNO
Ania (15.07.2019):
Wolę Ostrzeszów.
wszystkich opinii: 7
Białogard: Kompleks Basenowo-Rekreacyjny
SebaPasztet69 (14.07.2019):
Nie podobało mi sie Seba powinien miec najlepszy asortyment ale kurde nie!!!+1!!!!1!!!...
wszystkich opinii: 5
Oczywiście bez analizy chemicznej i bakteriologicznej nie jest to możliwe. Jesteśmy zmuszeni do zaufania...
Japończycy słyną z czystości, która utożsamiana jest z pięknem. Na określenie obu tych stanów stosowane...
Lipiec 2019
PnWtŚrCzPtSoN
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031