Polskie aquaparki, baseny rekreacyjne, pływalnie z atrakcjami...

Kryta Pływalnia - Wodny Park

ul. Toruńska 46 - 48
88-100

Inowrocław


  
Rodzaj:
Pływalnia z atrakcjami

  
Ocena:
3.3 5 (na podst. 30 opinii)

  
Wielkość:
*



ocena: pozytywna
SUPer Miejsce polecam
ocena: pozytywna
Wszystko ok gdyby nie zapach moczu w szatniach, oraz cena sauny, wiem ze Inowrocław to mala miejscowosc ale troche drogo jesli chce sie wejsc dwa razy do sauny.
ocena: pozytywna
Idealne miejsce do wypoczynku z dziećmi. Bardzo ciepła woda w strefie dla dzieci i masażów wodnych. Chłodniejsza woda na torach do pływania. Przyjemne oświetlenie wieczorami.
ocena: negatywna
Tragedia. W wakacje wszystko od 15.
ocena: pozytywna
Byłem na wakacjach w Inowrocławiu i okolicach polecam miło schludnie i tanio saunny na dobrym poziomie :)
ocena: pozytywna
bardzo fajny basen :) super rwąca rzeka, super zabawa :) polecma :)
ocena: negatywna
Po zapoznaniu się z opiniami rezygnuję!
ocena: negatywna
Niemiła obsługa! !!
ocena: pozytywna
w ferie od ktorej otwarte do ktorej... ?
ocena: negatywna
Kiepska strona internetowa. Brak podstawowych informacji(cena itd.), obsługa nie odbiera telefonu. Przekaz informacji - kiepski
           

  Akceptuję regulamin portalu.
Uzdrowiska w okolicy
Inowrocław położony jest na Kujawach Zachodnich nad rzeką Noteć, na Równinie Inowrocławskiej, w północno-wschodniej...

Aquaparki i baseny w województwie kujawsko-pomorskim:
Wyszukiwarka aquaparków
  • województwo
  • miejscowość
  • wielkość
  • różne
  • atrakcje
  • zjeżdżalnie
  • rodzaj
Ostatnio dodane opinie
Kępno: QUARIUM KĘPNO
Mieszkaniec Kępna (22.09.2021):
Dobrze ogólnie że basen jest. Natomiast sauna powinna być czynna codziennie,...
wszystkich opinii: 11
Poznań: Termy Maltańskie
baseny (19.09.2021):
Byłam dzisiaj z rodziną. Było fajnie lecz minusem jest toaleta śmierdzi...
wszystkich opinii: 218
Chochołów: Chochołowskie Termy
maro. (17.09.2021):
Masakra! Nikt chyba nad tym nie panuje! W środku tygodnia ok 11:00 tłok...
wszystkich opinii: 169
Okularki, gogle i maski to sprzęt często wykorzystywany do pływania i nurkowania. Niestety przestaje...
Znana piosenkarka zrealizowała dziecięce fantazje urządzając przy swojej rezydencji na Florydzie park...
Wrzesień 2021
PnWtŚrCzPtSoN
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930